Grąžinimas
Prekių grąžinimo taisyklės
Dalys.lt sukūrėme tam, kad patenkintume pirkėjų norą greitai ir patogiai rasti reikalingas transporto priemonių detales, todėl siekiame, kad procesas būtų kuo sklandesnis. Jei dėl kokių nors priežasčių tarp pardavėjo ir pirkėjo kyla klausimų, visuomet padėsime taikiai išsiaiškinti nesklandumus ir nuspręsti, ar prekė bus grąžinta pardavėjui su pilnu pinigų grąžinimu į pirkėjo sąskaitą.
Kokybiškų prekių grąžinimas
Jei prekė yra kokybiška bei atitinkanti skelbimą, tačiau ją nusipirkus paaiškėja, kad ji pirkėjui netinka, turite pradėti grąžinimo procesą ir grąžinti nusipirktą prekę per 14 dienų po prekės gavimo (jei prekė pristatyta per kurjerių tarnybą) arba po prekės atsiėmimo (jei pirkėjas prekę atsiėmė atsiėmimo vietoje).
Nekokybiškų, nepilnos komplektacijos ar skelbimo neatitinkančių prekių grąžinimas
Pirkėjas turi teisę grąžinti prekes paaiškėjus, jog prekė yra netinkamos kokybės arba turi defektų, kurių pardavėjas su pirkėju neaptarė prieš prekės pardavimą – per protingą teisės aktų reikalavimus atitinkantį terminą, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekės gavimo arba atsiėmimo dienos.
Prekės gali būti pripažintos nekokybiškomis ir keičiamos į kokybiškas (jei yra tokia galimybė) arba grąžinamos, jeigu:
jos neatitinka pardavėjo pateikto aprašymo ir neturi tokių savybių kaip prekės, kurias pardavėjas pateikė kaip pavyzdį ar modelį; arba turi defektų, kurių pardavėjas nenurodė prieš parduodamas prekę;
jos neatitinka kokybės rodiklių, kurie paprastai yra būdingi to paties pobūdžio daiktams ir kurių pirkėjas gali pagrįstai tikėtis pagal daikto pobūdį;
pirkėjui kyla pagrįstų įtarimų, jog prekė pagaminta pažeidžiant trečiųjų asmenų intelektinės nuosavybės teises (pvz., nėra originali, nors taip buvo deklaruojama), įgyta ar platinama neteisėtais būdais;
Jeigu sutarties sudarymo metu pirkėjas žinojo arba turėjo žinoti apie prekių neatitikimus (pvz. buvo publikuota informacija apie prekės defektus, veikimo trūkumus ir pan.), laikoma, kad jos buvo tinkamos kokybės. Tinkamos kokybės naudotos prekės gali būti keičiamos ar grąžinamos tik pardavėjui sutikus.
Grąžinimo procesas:
Registruoti vartotojai:
Prisijungę prie savo paskyros, atsidarykite savo Kliento zoną ir suraskite Užsakymų skiltį. Paspaudę ant konkretaus užsakymo, kurį ar kurio dalį norite grąžinti, rasite pasirinkimą „Prekės grąžinimas“ ir galėsite pasirinkti, kokias prekes ir kaip norite grąžinti.
Naudojantis į jūsų nurodytą el. paštą išsiųsta užsakymo nuoroda. Atsidarę atlikto užsakymo išklotinę rasite pasirinkimą „Prekės grąžinimas“ ir galėsite pasirinkti, kokias prekes ir kaip norite grąžinti.
Neregistruoti vartotojai:
Prekės grąžinimą galite atlikti naudojantis į jūsų nurodytą el. paštą išsiųsta užsakymo nuoroda. Atsidarę atlikto užsakymo išklotinę rasite pasirinkimą „Prekės grąžinimas“ ir galėsite pasirinkti, kokias prekes ir kaip norite grąžinti.
Grąžinama prekė turi būti tokios pačios būklės, kokia buvo gauta, t. y.: nenaudota, neapgadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) ir, jei buvo supakuota, toje pačioje pakuotėje. Taip pat, pirkėjas turi turėti įrodymą, jog prekę pirko iš nurodyto pardavėjo (elektroninė sąskaita faktūra ar užsakymo numeris)
Grąžinamų prekių siuntimo išlaidos
Dalys.lt grąžinimai nemokami.
Jeigu grąžinama prekė netinkama pirkėjui dėl jo kaltės arba yra nekokybiška, siuntimo išlaidas dengia pardavėjas.
Grąžinimo atveju pardavėjas pateiks siuntos grąžinimo lipduką arba užsakys siuntos paėmimą pirkėjo nurodytu adresu.
Pinigų grąžinimo tvarka
Pirkėjui atlikus prekės grąžinimą, pinigai už prekę yra pervedami į tą pačią sąskaitą, iš kurios buvo apmokėtas užsakymas per 14 dienų nuo dienos, kai pardavėjas gavo grąžinamą prekę.
Pirkėjui grąžinus prekes, atsiskaitymo mokesčiai pirkėjui nėra grąžinami.