DUK
Dažniausiai užduodami klausimai
PIRKIMAS
Kaip pirkti Dalys.lt?
Ar galiu pasirinkti man geriausiai tinkantį pristatymo būdą?
Ar galiu grąžinti netikusias automobilio, motociklo ar sunkvežimio dalis, įsigytas per Dalys.lt?
Kur rasti informaciją apie užsakymo būseną?
Kas užtikrina prekių kokybę?
SKELBIMŲ VALDYMAS
Kaip patalpinti skelbimą Dalys.lt puslapyje?
Kaip pašalinti skelbimą iš Dalys.lt puslapio?
PIRKIMAS
Kaip pirkti Dalys.lt?
Patogiame „Detalių kataloge“ pasirinkite jus dominančią kategoriją ir išsirinkite norimą detalę. Paspaudus ant jums reikalingos detalės nuotraukos atsiradusiame lange galėsite rasti daugiau informacijos apie produktą. Jei jis atitinka jūsų poreikius, paspauskite dešinėje esantį žalią mygtuką „Įdėti į krepšelį“.
Jei jūsų apsipirkimas baigtas, paspauskite žemiau esantį mygtuką „Tęsti užsakymą“ ir būsite nukreiptas į sekantį puslapį, kuriame galėsite pasirinkti pristatymo ir apmokėjimo būdus.
Jei norite išsirinkti daugiau produktų, uždarykite atsiradusį krepšelio langą naudodamiesi X mygtuku viršutiniame kampe ir tęskite produktų paiešką. Kai rasite visas jus dominančias prekes, grįžkite į prekių krepšelį, krepšelio ikoną visada galite rasti dešiniajame viršutiniame lango kampe.
Atsidariusiame prekių krepšelio lange patikrinkite jūsų pasirinktas dalis. Įsitikinę, kad viskas gerai, spauskite mygtuką „Tęsti užsakymą“. Jei esate registruotas vartotojas, prisijunkite, o jei norite pirkti be registracijos, atsidariusiame lange būsite paprašytas įvesti savo asmeninę informaciją, reikalingą produkto pristatymui į jūsų pasirinktą vietą bei sąskaitos išrašymui.
Sekančiame žingsnyje „Pristatymas“ galėsite pasirinkti jums patogiausią pristatymo būdą. Šiame žingsnyje matysite prognozuojamą prekės pristatymo terminą bei pristatymo būdo kainą.
Paskutiniame žingsnyje „Apmokėjimas“ galėsite pasirinkti jums patogiausią apmokėjimo būdą. Jūsų patogumui bendradarbiaujame su visais populiariausiais Lietuvos bankais bei siūlome galimybę atsiskaityti per PayPal ir Revolut.
Po sėkmingo apmokėjimo į nurodytą el. pašto adresą gausite pranešimą, kad užsakymas yra pradėtas vykdyti. Jei pasirinkote prekes gauti per kurjerių tarnybą, laukite jų žinutės ar skambučio, o jei prekes atsiimsite patys, atsiųsime dar vieną pranešimą į el. paštą, jog detalė paruošta atsiėmimui.
Ar galiu pasirinkti man geriausiai tinkantį pristatymo būdą?
Norime, kad prekes gautumėte jums patogiausiu būdu, todėl priešpaskutiniame pirkimo proceso žingsnyje galėsite pasirinkti prekių pristatymo būdą. Prekes galima atsiimti nemokamai vietoje* iš pardavėjo arba išsirinkti kurjerį, kuris jums pristatys prekes. Preliminarus prekių pristatymo terminas yra nurodomas prie kiekvieno pristatymo būdo atskirai.
* prie kiekvienos prekės esančioje skiltyje „Automobilis“ yra nurodomas miestas, kurio autolaužyne detalė yra tuo metu. Jei jūs esate tame pačiame mieste ir jums patogiausia pačiam atsiimti prekę, galite nuvažiuoti tiesiogiai pas pardavėją.
Pristatyti galime:
Lietuvoje | Paštomatas | |
Kurjeris | ||
Užsienyje |
| GLS, Deutsche Post, EVRI, DHL, TNT, DB Schenker, UPS. |
Kur rasti informaciją apie užsakymo būseną?
Užsakę prekes ir sėkmingai apmokėję prekių krepšelį gausite elektroninį užsakymo patvirtinimą jūsų nurodytu el. pašto adresu. Šiame laiške rasite nuorodą „Peržiūrėti užsakymą“, paspaudę ant jos būsite nukreipti į puslapį, kuriame galėsite peržiūrėti savo užsakymo turinį bei statusą.
Ar galima atšaukti jau padarytą užsakymą?
Jei persigalvojote dėl savo užsakymo ir norėtumėte jį atšaukti tai padaryti galite, kol dalis dar neišsiųsta. Tokiu atveju jums reikėtų kuo skubiau susisiekti su Dalys.lt klientų pagalba tel. +370 614 27277 ar el. paštu [email protected] ir paprašyti stabdyti užsakymo vykdymą.
Ar galiu grąžinti man netikusią automobilio, motociklo ar sunkvežimio dalį, įsigytą per Dalys.lt?
Mūsų tikslas yra padėti jums rasti norimą detalę, tad jei įsigyta detalė jums netinka, turite 14 dienų jai grąžinti arba pakeisti. Saugodami tiek savo, tiek pardavėjų laiką, prieš pirkdami įsitikinkite dėl prekės tinkamumo jūsų transporto priemonei, perskaitykite visą susijusią informaciją, o jei abejojate - galite užduoti papildomų klausimų. Visgi, jei gavę užsakymą nesate visiškai patenkinti, jį galite grąžinti ir atgauti sumokėtus pinigus.
Daugiau informacijos apie prekių grąžinimą rasite prekių grąžinimo skiltyje.
Kaip grąžinti man netikusią prekę?
Elektroninėje prekybos platformoje Dalys.lt įsigytas naujas ar naudotas transporto priemonių dalis grąžinti labai paprasta. Registruoti vartotojai gali pasirinkti net iš dviejų būdų tai padaryti:
Prisijungę prie savo paskyros, atsidarykite savo Kliento zoną ir suraskite Užsakymų skiltį. Paspaudę ant konkretaus užsakymo, kurį ar kurio dalį norite grąžinti, rasite pasirinkimą „Prekės grąžinimas“ ir galėsite pasirinkti, kokias prekes ir kaip norite grąžinti.
Naudojantis į jūsų nurodytą el. paštą išsiųsta užsakymo nuoroda. Atsidarę atlikto užsakymo išklotinę rasite pasirinkimą „Prekės grąžinimas“ ir galėsite pasirinkti, kokias prekes ir kaip norite grąžinti.
Neregistruoti vartotojai grąžinimo procesą atlikti gali atlikti tik naudodamiesi į užsakymo atlikimo metu nurodytą el. paštą išsiųsta užsakymo nuoroda. Atsidarę atlikto užsakymo išklotinę rasite pasirinkimą „Prekės grąžinimas“ ir galėsite pasirinkti, kokias prekes ir kaip norite grąžinti.
Grąžinama prekė turi būti tokios pačios būklės, kokia buvo gauta, t. y.: nenaudota, neapgadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) ir, jei buvo supakuota, toje pačioje pakuotėje. Taip pat, pirkėjas turi turėti įrodymą, jog prekę pirko iš nurodyto pardavėjo (elektroninė sąskaita faktūra ar užsakymo numeris).
Atliekant užsakymo grąžinimą būsite paprašyti nurodyti priežastį, kodėl grąžinate įsigytas prekes, bei turėsite pasirinkti kokiu būdu grąžinsite prekes.
Kas užtikrina parduodamų dalių kokybę?
Dalys.lt puslapis suteikia galimybę pardavėjams siūlyti, o pirkėjams ieškoti reikiamų naujų ir naudotų detalių, tačiau Dalys.lt neprisiima atsakomybės už pardavėjų siūlomų prekių kokybę. Garantijas suteikia pats pardavėjas nurodydamas tai prie kiekvienos prekės atskirai. Kilus ginčui pirmenybę teikiame geranoriškam ginčų sprendimui, randant abi puses tenkinantį kompromisą.
Kur kreiptis, jei turiu daugiau klausimų?
Dalys.lt konsultantai yra pasiruošę jums padėti ir atsakyti į visus kilusius klausimus. Su jais galite susisiekti telefonu, numeriu +370 666 54837 (konsultantai dirba I–V 8–17 val.) arba el. paštu [email protected] .
SKELBIMŲ VALDYMAS
Kaip patalpinti skelbimą Dalys.lt puslapyje?
Siekiame užtikrinti, kad visos Dalys.lt puslapyje matomos naujos ir naudotos automobilių ar motociklų dalys būtų realios, o skelbimai – unikalūs, tad skelbimus Dalys.lt puslapyje gali talpinti tik įmonės ir individai, kurie naudojasi ReCar naudotų dalių valdymo ir pardavimo sistema. Visi publikuojami skelbimai yra sinchronizuojami su šia sistema. Jei norite, kad jūsų skelbimas būtų patalpintas Dalys.lt puslapyje, susisiekite telefonu +370 666 54837, rašykite el. paštu [email protected] arba užpildykite formą www.recar.lt.
Kaip pašalinti skelbimą iš Dalys.lt puslapio?
Dalys.lt yra visiškai sinchronizuotas ir valdomas iš ReCar sistemos, tad norėdami, kad jūsų skelbimas atsirastų, būtų pakeistas ar visiškai išimtas iš Dalys.lt pusplapio, tai turite padaryti prisijungę prie savo paskyros ReCar sistemoje.