Pristatymas
Prekių pristatymas ir atsiėmimas
Kokie galimi pristatymo būdai?
Pristatymas į namus per pasirinktą kurjerių tarnybą
Pristatymas į paštomatus arba atsiėmimo taškus *
Atsiėmimas vietoje **
* Paštomatuose siuntos saugomos 5 kalendorines dienas. Neatsiėmus siuntos, ji bus grąžinta pardavėjui.
** Atkreipkite dėmesį, kuriame mieste yra įsikūręs pardavėjo sandėlis. Atsiėmimas vietoje galimas tik šalies viduje. Atsiimti prekę galite tik gavę patvirtinimą, kad Jūsų siunta yra paruošta atsiėmimui. Kurjeris gali paprašyti padėti iškrauti sunkesnes nei 31,5 kg siuntas.
Kada gausiu savo siuntą?
Po užsakymo apmokėjimo mūsų pardavėjai skubės supakuoti Jūsų prekes. Kai pardavėjas paruoš siuntą ir perduos ją Jūsų pasirinktam kurjeriui, gausite el. laišką su siuntos sekimo numeriu. Su šiuo numeriu galėsite stebėti savo siuntos kelią. Jei užsakėte kelias prekes iš skirtingų pardavėjų, jos bus siunčiamos atskirai ir skirtingu laiku. Kai siunta pasieks Jūsų pasirinktą paštomatą ar atsiėmimo vietą, gausite SMS žinutę.
Pristatymo kaina ir laikas
Pristatymo kaina ir laikas priklauso nuo šių veiksnių:
Pristatymo šalies
Prekės svorio ir matmenų
Pardavėjo šalies
Jei užsisakėte prekes iš skirtingų pardavėjų, galėsite pasirinkti įvairius pristatymo būdus ir matysite galutinę pristatymo kainą.
Gavau sugadintą siuntą, ką daryti?
Priimdami siuntą, atidžiai apžiūrėkite jos pakavimą. Jei pastebėsite, kad siunta pažeista:
Prieš priimant atidžiai ją apžiūrėti ir jei tenkina jos kokybė, tik tada ją priimti.
Praneškite apie tai kurjeriui ar atsiėmimo punkto darbuotojui, kad būtų užpildytas pakuotės pažeidimo aktas.
Jei nuspręsite priimti pažeistą siuntą, būtinai nufotografuokite apgadinimus.
Jei priėmę pažeistą siuntą nepateiksite pastabų priėmimo dokumente, bus laikoma, kad siunta buvo pristatyta nepažeista. Jei išpakavę pastebėsite, kad prekė pažeista, nufotografuokite ją ir susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi el. paštu info@dalys.lt.