Mazda mx-5 2016 2017 2018 2019 covertable naujausia

Mazda MX-5 (2 dalis)

Pirmame straipsnyje apžvelgėme Mazda MX-5 dvi pirmasias laidas. Šioje dalyje iš arčiau pažvelgsime itin populiaraus sportiško automobilio trečią ir naujausią ketvirtą seriją.

Miata daug smagesnė, nei gali pasirodyti iš šalies

mazda mx-5 trečioji karta 3rd generationKai 2006 metais pasirodė trečioji Miatos karta, daugeliui automobilių kritikų nepatiko jos išvaizda. Daug kas ją vadino nuobodžia. Šioji mazdos karta turėjo gan agresyviai atrodančias išpūstas ratų arkas. Tačiau turbūt daugelis iš šios kartos tikėjosi kažkokių ryškesnių pokyčių, todėl nusivylė.
Trečioji karta vėl šiek tiek paaugo ir priaugo, bet vis vien svėrė vos 1133 kg. Taip pat turėjo didesnę bagažinę, žinoma, daugiau technologijų ir patogumų, bei galingesnį standartinį variklį. Interjerą buvo galima rinktis net iš 6 variantų: Club Spec, Base, Sport, Touring, Grand Touring ir Limited. Mažiau technologijomis aprūpinta Club Spec versija buvo skirta trasos entuziastams. Ji turėjo rūko žibintus, didesnius 17 colių ratlankius (standartiniai 16 colių), iš audinio, o ne vinilo gamintą atidaromas stogą, geresnę audio sistemą ir odines sėdynes. Važiuoklė sutvirtina sportiniais Bilstein amortizatoriais ir riboto praslydimo diferencialu.
Trečioji Mazda MX-5 karta turėjo 2 litrų, 4 cilindrų 170 AG variklį, 5 arba 6 bėgių mechaninę ir 6 bėgių automatinę pavarų dėžę. Iki 100km/h važiavo per maždaug 7 sekundes, tad buvo vos vos greitesnė nei pirmtakai. Nors ši Mazda karta buvo kiek švelnesnė važiuojant nelygu keliu, tačiau jos valdymas - kaip kartingo, itin aštrus. Vėl gi, ne daug automobilių galėjo suteikti tokį vairavimo malonumą kaip ši mažylė.
2007 metais išleista Special Edition serija turėjo kietą stogą. Stogas pagerino automobilio komfortą, saugumą ir pridėjo vos 30 kg svorio. Tais metais taip buvo šiek tiek atnaujintas variklis. Po dviejų metų buvo pradėtos naudoti agresyvesnės priekinės grotelės ir sportiškesni galiniai žibintai. Nuo 2012 metų baziniuose modeliuose buvo diegiama stabilumo kontrolė. Paskutinė šios laidos Mazda išleista 2015 metais.

2016 metai - nauja Mazda MX-5

mazda mx-5 2018 2019 last generation naujausia2016 metais pasirodė ketvirtoji Miata karta. Sportinis seksualus dizainas šiek tiek primena Jaguar F-Type. Naujoji Mazda išlaikė ir patobulino visus pagrindinius savo protėvių bruožus. Ji labai smagi vairuoti, įperkama, labai kokybiška ir nereikalauja paskolos remonto darbams. Ši karta siūlo tris versijas - Sport, Club ir Grand Touring. Žinoma, ši Mazda aprūpinta naujausiomis technologijomis ir priklausomai nuo versijos siūlo valdymo monitorių liečiamu ekranu, automatinį aklos zonos stebėjimą. Ši Miata ypatinga nuo, kas labai nebūdinga šiuolaikiniams automobiliams - ji sveria mažiau, nei prieš tai buvusioji karta, vos 1056 kg!(80 kg mažiau).
Šioje Mazdoje naudojamos 2 litrų, 4 cilindrų variklis, išvystantis 155AG ir nors tai yra 12 AG mažiau, nei sename modelyje, tačiau patobulintas galios paskirstymas ir mažesnis svoris šį sportinį kupe iki 100 km/h išjudins per 6.3s! Tuo pačiu kuro sąnaudos sumažėjo maždaug 15% ir siekia 9.5 litro šimtui kilometrų(mišriu stiliumi).
Paskutiniais metais naujoji karta pristatė Miata RF (Retractable Fastback), kurios pagrindinis privalumas buvo automatinis atverčiamas stogas ir status galinis stiklas. iš esmės tai nesvarbu kurią MAZDA MX-5 versiją pasirinksite, neabejotinai patirsite vieną didžiausių įmanomų vairavimo malonumų.

Grįžti į visus straipsnius

Patikimi pardavėjai

Visos prekės yra realios ir jas galima įsigyti už nurodytą kainą.

BETA versija

Padėkite mums tobulėti. Būsime dėkingi už jūsų pastabas bei pasiūlymus.

Tapkite mūsų partneriu

Prisijungite prie www.dalys.lt ir gaukite patogų įrankį prekiauti detalėmis