alyvos spalva

Ką parodo variklio alyvos spalva

Atšylantys orai parodo, kad reikia užsiimti automobilio remontu ir tvarkymu. Jei tikrinate alyvos kiekį ar nusprendžiate keisti alyvą, naudinga žinoti, ką skirtingos alyvos spalvos ir tekstūros atskleidžia apie jūsų mašinos būklę. Aptarsime dažnai pasitaikančius klausimus.


Ar skysta gintaro spalvos alyva yra tinkama?


Taip. Kątik nupirktos iš butelio pilamos alyvos dažniausiai būna raudonai rudos gintaro spalvos. Jei alyvoje yra pridėtų ploviklių, norint išlaikyti variklį švarų, variklio alyva galiausiai pasidarys skystesnė ir tamsesnės spalvos dėl didelės purvo koncentracijos, pasiliekančios alyvoje. Šis alyvos konsistencijos bei spalvos pokytis yra priminimas, kad reikia keisti alyvą.


Kodėl alyva skysta ir tamsi?


Jei jūsų alyva tamsi, skysta ir laki (bet vis dar permatoma) ko gero naudojate sintetinį mišinį. Dėka variklio veikos stiprinimo priedų, sintetinė alyva surenka dar daugiau nešvarumų iš mūsų variklių nei įprastinė alyva, todėl ji atrodo tamsesnė ir pilant iš buteliuko, ir tikrinant variklyje. Jei neseniai keitėte variklio alyvą automobilių remonto vietoje ir reikalavote geriausio aptarnavimo, tai gali paaiškinti neatpažinamą alyvos spalvą. Alyva taip pat patamsėja, kai variklis įšyla. Jei pažvelgsite į matuoklį po ilgo, variklį kaitinančio važiavimo, alyva dažniausiai bus tamsesnė, nei atvėsusioje mašinoje, tai normalu.


Jei nenaudojate sintetinio mišinio alyvos ir jūsų alyva yra tamsi ir purvina, jūs uždelsėte alyvos pakeitimą. Alyva prisotinta variklio purvo. Pakeiskite ją šviežia, klampia alyva kuo greičiau. Jei dažnai važinėjate nešvariomis gatvėmis, dažnai velkate ką nors ar lenktyniaujate, jūsų alyva patamsės greičiau nei vidutinio automobilio naudotojo. Alyva, kurios spalva kaip juodos kavos yra sugėrusi daug anglies dėl degimo proceso ir turi kitų šalutinių produktų, kurie dažniausiai lemia aštrų rūgštinį kvapą.


Kodėl alyva putota ir šviesi?


Kreminė, šviesi alyva gali parodyti nutekėjimą ar problemą galvutės tarpinėje, įsiurbimo kolektoriuje ar galimai vandens padavimo tarpinėje. Aušinimo skystis galimai pateko į sistemą ir susimaišė su alyva, suteikdamas jai šviesesnę spalvą ir putotą tekstūrą. Kai variklis atvėsęs, patikrinkite aušinimo skysčio lygį, ar jis nenukritęs. Taip pat galite pastebėti burbulus aušinimo skystyje, kai variklis veikia, tai rodo, kad degimo dujos patenka į aušinimo sistemą. Pažiūrėkite į išmetimo vamzdį, įjungus variklį. Ar išmetamos dujos baltos ir ar jų kvapas kaip aušinimo skysčio? Jei taip, ko gero jūsų alyvoje yra aušinimo skysčio.


Alyva taip pat gali atrodyti šviesi, ją sumaišius su vandeniu. Jei aušinimo skysčio lygiai yra normalūs ir išmetamojo vamzdžio apžiūra neparodė jokių baltų, dūminių išmetamųjų dujų, ko gero susidūrėte su kondensacija ar vandens praleidimu į variklį. Ar naudojate vandenį vietoj aušinimo skysčio radijatoriuje? Ar jis nepraleidžia per galvutės tarpinę?


Jei jūsų alyvos spalva išlieka putotos latte, kažkur yra problema. Pakitusi spalva parodo, kad variklis neveikia tinkamoje temperatūroje ar kad kažkur kažkas yra praleidžiama į alyvos tiekimo sistemą, abiem atvejais užtikrinant jums vizitą pas mechaniką atlikti diagnostikos. Taip pat tikėtina, kad alyvos matuoklis parodys daug didesnį kiekį nei maksimalų, jei daug aušinimo skysčio bus patekę į alyvos talpą. Alyva, susimaišiusi su aušinimo skysčiu gali sudrėkinti guolius ir kitas judančias dalis, todėl būtinai reikia atkreipti į tai dėmesį.

Grįžti į visus straipsnius

Patikimi pardavėjai

Visos prekės yra realios ir jas galima įsigyti už nurodytą kainą.

BETA versija

Padėkite mums tobulėti. Būsime dėkingi už jūsų pastabas bei pasiūlymus.

Tapkite mūsų partneriu

Prisijungite prie www.dalys.lt ir gaukite patogų įrankį prekiauti detalėmis