Nissan nsx japonišks sportinis automobilis

Geriausi japoniški sportiniai automobiliai

Ar pamenat laikus, kai japoniški automobiliai valdė sporto pasaulį? Jei taip, turbūt sunku patikėti, kad dabar japoniška sportinių automobilių rinka beveik neegzistuoja.. Taip, jie gamina įspūdingą Nissan GT-R/ Nismo, šiek tiek mažiau žinomą ir daug paprastesnę Nissan 370Z, Subaru siūlo pigius ir gan vidutiniškus BRZ modelius. Taip pat yra Honda NSX. Tačiau nei vienas iš šių automobilių nėra tarp lyderiaujančių pasaulio sportinių automobilių rinkoje ir Japonija atrodo tarsi savo pačios šešėlyje. Prieš 20-30 metų Japonija buvo aiški lyderė. Šiame straipsnyje aptarsiu kelis geriausius ir populiariausius visų laiku japoniškus sportinius automobilius.

Honda NSX

honda nsxSu visa pagarba dabartinei dviem turbinomis ir trimis hibridiniais varikliais varomai Hondai NSX, ji neprilygsta ir neprilygs 1990-2005 metų legendai. Išskirtinis, egzotiškas dizainas, vidury montuojamas V6 VTEC besisukantis iki 8000 apsisukimų per minutę, šį automobilį vertė tikru japonišku Ferrari. NSX šiuo tuo labai svarbiu skyrėsi nuo Ferrari. Tai yra jo išlaikymo kaštais. Tinkamai prižiūrimas ši sportininkė klientams kainuodavo ne daug daugiau, nei įprasta Honda, štai kur visas šio auto grožis. Paprastumas, išskirtinė išvaizda, greitis, sportiškumas ir įkandama kaina.

Mazda RX-7

mazda rx-7Daugelis šiandieninių vairuotojų geriau žino šiuolaikinę versiją RX-8, tačiau 1992-1995 metais gaminta Mazda RX-7 yra tikroji Mazdos karalienė. Jos privalumai buvo mažas svoris, tobulai sureguliuota važiuoklė, lengvas 1.3 litro variklis su dviem turbinomis, išspaudžiantis 250 AG. Taip pat RX-7 laikomas vienu gražiausių visų laikų sportinių automobilių, Jo apvalios formos puikiai derėjo su interjeru. Ir nors Mazda nebuvo laikoma tokia "neužmušama" kaip NSX, tačiau tinkamai prižiūrėta ji buvo viena maloniausiai vairuojamų mašinų.

Mitsubishi 3000GT

mitsubishi 3000 gtGamintas 1991-1999 metais Japonijoje žinomas kaip GTO. Tačiau Amerikoje jau važinėjo Pontiac GTO, tad buvo sukurtas atskiras pavadinimas 3000GT. Geriausia jo versija buvo plačiai žinoma VR4. Jame buvo montuojamas 24vožtuvų DOHC V6 variklis išvystantis 320AG. VR4 buvo tikras technikos šedevras, varomas keturiais ratais, valdomas taip pat visais keturiais ratais, turėjo automatiškai valdomus spoilerius, elektra valdomą išmetimo sistemą, reguliuojamą važiuoklę pagal pasirinktą važiavimo stilių. Visi šie stebuklai ir nuostabus variklis Mitsubishi 3000GT pavertė vienu geriausių japoniškų sportinių automobilių.

Toyota Supra

toyota supraAbsoliuti dauguma automobilių mėgėju sutiks, kad 1992-1998 metais gamintoja Toyota Supra yra geriausias kada nors sukurtas japoniškas sportinis automobilis. 6 eilėje išdėstytų cilindrų variklis išspaudė 320AG, tačiau kaip vėliau paaiškėjo tai tebuvo ledkalnio viršūnė. Inžinieriai šį variklį sukūrė taip, kad jo galią lengvai galima pakelti iki 600-800AG neatlikus didelių pakeitimų variklio skyriuje. Kai kurie sako, kad saugiai galima galią kelti net labiau. Žinoma, Supra buvo ganėtinai ilga ir sunki, tačiau niekas nepasiginčys, tai vienas geriausių sportinių automobilių istorijoje.

Daugiau apie įdomius automobilius kviečiu skaityti ypatingų automobilių kategorijoje.

Grįžti į visus straipsnius

Patikimi pardavėjai

Visos prekės yra realios ir jas galima įsigyti už nurodytą kainą.

BETA versija

Padėkite mums tobulėti. Būsime dėkingi už jūsų pastabas bei pasiūlymus.

Tapkite mūsų partneriu

Prisijungite prie www.dalys.lt ir gaukite patogų įrankį prekiauti detalėmis